20 november 2007

Voor mij ook geen wiel(been?)klem op mijn schimmel.

Reclames willen je eigenlijk per definitie overhalen tot dingen die je daarvoor nog niet wilde.

Ik heb ondervonden dat dat helemaal niet erg is.

Want ook al is het niet helemaal passend bij het idee wat ik heb van Sinterklaascadeautjes kopen, past het wel ontzettend goed bij het tijdgebrek waar ik aan lijd:

ik winkel vanuit mijn (luie?) bureaustoel bij bol.com en ben binnen een klik of 10 klaar voor 5 december. Net zoals Sinterklaas, volgens de reclamefilmpjes.
(Op het gedicht na, overigens. Dat maak ik natuurlijk gewoon zelf. Schande aan de mensen die dat anders doen!)

Oh kom er eens kijken... wat er in mijn brievenbus ligt...

Heerlijk!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor sinterklaas is het ideaal. Maar dat shoppen via internet is echt niet alles hoor... het saldo op mijn rekening neemt namelijk aanzienlijk af zodra ik op de H&M site ed beland...

M. zei

Ik vind shoppen via internet inderdaad ideaal. Maar wel alleen zolang het om dingen gaat als boeken, cd's etc.
Kleding zal ik niet snel via internet kopen, aangezien het in de winkel vaak al een ramp ik met maten is de kans klein dat het in een keer past wanneer ik het via internet bestel.

Sowieso blijft het, vind ik, altijd leuk om een pakje in je brievenbus te vinden, ook al weet je stiekem allang wat er in zit en heb je het ook nog eens zelf betaald.
Een pakje blijft een pakje en dus leuk te krijgen en uit te pakken :D

-x-