3 september 2006

Verwarring alom.

E.H.B.O. Een oude afkorting in een nieuw jasje gestoken: Eerste.Hulp.Bij.Opvoeden. De nieuwe betekenis past bij het programma waarin Jo Frost, 's werelds beroemdste nanny (of zou nanny Fine dat zijn?), ontspoorde gezinnen weer terug op de rails helpt. Opvoeden is namelijk niet makkelijk.
Een geweldig programma, maar daar wil ik het niet over hebben eigenlijk.

Waar ik het wel over wil hebben is de tegenstrijdige informatie die mij sinds vanmiddag verwart. Tijdens life&cooking promootte Carlo zijn programma 'Gelukkig, je bent er' en hij vertelde dat de herhaling van vrijdag vanavond om 22.00 zou zijn op RTL4. Geschokt zapte ik snel naar teletekstpagina 201, waar mijn verwarring alleen nog maar groeide. Om 22:00 zou immers E.H.B.O. beginnen, naar mijn idee, en teletekst bevestigde dat. Ook in de TVgids was E.H.B.O. te vinden bij het tijdstip 22:00. Hoewel ik nog niet helemaal gerustgesteld was, liet ik mijn verwarring rusten. Tot een uur geleden. Toen kwam er opeens een reclame langs op RTL4, waarin de herhaling van 'Gelukkig, je bent er' werd aangekondigd. Jullie raden het waarschijnlijk al: om 22:00, op RTL4. Wanhopig heb ik mijn laptop aangezet en ben naar TVgids.nl gesurft (E.H.B.O. om 22:00) en naar RTL.nl (E.H.B.O. om 22:00)... Toch is mijn twijfel nog niet genoeg weggenomen. Helaas zijn er geen mogelijkheden meer over om informatie over deze tegenstrijdigheid te vinden, dus rest er nog maar één ding: wachten tot 22:00.

De tijd zal het leren en ik ben benieuwd.


Edit om 22:15: Ik kijk nu 'Gelukkig, je bent er.' De mail naar RTL is al verzonden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Is me idd ook wel eens overkomen. Heel irritant is dat.